onsdag 2 december 2009

En sak till...

Just idag accepterar jag att jag är en pratig människa, en liten osäker Nasse i Nalle puh-figur, en introvert självmedveten person med överskott av samvete och people-pleasing-problematik. En kontrollmänniska och en sjusovare. Med hett temperament, och starka åsikter, som snackar fritt ur passion både trevliga och otrevliga saker... En längtande människa efter godkännande o som aldrig kan få nog av det... Ja, en sådan där som berättar allt bra jag gjort så att ni kan säga Wow, bra jobbat tjejen!!! I know it can be a pain in the ass, men jag tvekar aldrig att ge tillbaka, jag vill att ni skryter till mig!!!! Jag är en alldeles individuell individ i denna individualismens era, tillsammans med andra miljontals individer... Som har svårt att tycka att andra männsikor har bra ideér när vi ska lösa något tillsammans, som får jobba stenhårt på att inte explodera när saker inte står där de ska, när andra inte går som de ska, när andra inte förstår som de ska... En människa med ett fotografiskt minne för rätt oviktiga saker, men ett extremt kort minne kring andra människors liv. Sorry, working on it. Jag har en kalender nu, ska bara lära mig den... En människa som är hög och snabb eller låg och sakta. Thats me, or what I can see and have hated so much. Bara för idag, accepterar jag dessa delar och snälla ge mig era!!! Så ska jag strö glitter på dem och arbeta på acceptans även av era!!!! Lets rensa ut skämslistor, vet ja!!! Handsken är kastad, vem tar upp den? Kraaaam C

Inga kommentarer: