tisdag 29 september 2009

en skön helg...

I helgen har jag varit på stor träff med klubben... En man pratade om trean... O fjäll föll från mina ögon kan jag säga... Ojojoj vad jag glidit ifrån detta program i små små steg, blivit mer o mer självupptagen... Efter detta har jag haft en ro innerst inne, även om kroppen darrar o skakar... Jag tänker inte gräva djupare nu. Jag är inte redo för det. Jag kan inte utan att bli totalt självfokuserad och när jag blir det så blir det Twilight Zone i mitt liv...

Om jag ärligt kunde svara att jag levt i tian elvan o tolvan så hade jag inte kopplat ihop mitt nuvarande tillstånd med mitt program. Men jag böjer på nacken o säger ärligt att det under det senaste året har spelat mindre o mindre roll med hur min nästa mår... Jag har inte tid med andra människor. Jag måste upptäcka mig själv... Trots att min erfarenhet visat mig tidigare att det är när jag är med andra o slutar leta efter mig själv som jag finner... Utan kamp.

Jag är här o nu o Gud känns åter nära. För en bestående effekt av trean tänker jag nu ta mig an fyran, o jag har en känsla av att det som kommer ut är äkta. Inget annat spelar någon roll nu. Jag jobbar på kärnan o så får resten följa efter...

Kram o kärlek Sunsoul som inte så mycket oroar sig över vad som varit o det som komma skall...

Inga kommentarer: