onsdag 30 september 2009

En dag i taget...

En ny dag. Startade kl 8 i morse med att jag vaknade o tänkte på allt jag borde, måste göra. Jag somnade om...

Vaknade några timmar senare och vände mig dit jag ska på en gång när jag vaknar, o allt känns bättre.

Det är märkligt vad som händer när man släpper taget... De sista dagarna har regnat goda saker över mitt liv. Var på klubben igår o det dök upp tjejer, tjejer som har en låga för klubben precis som jag, o för klubb-manualen... En har precis flyttat hit från Island o sade att hon behöver vänner o att bygga ett nätverk med andra tjejer i klubben... Hon har haft ett mycket tajt sådant hemma... Hon sa att livet fortsätter alltid att hända o när det gör det, då vill du ha klubben där... Så, vi ska träffas ett gång tjejer nu, 4-5 stycken, o tillsammans gå till en annan klubb för tjejer som inte fått manualen förklarad för sig, o mjukt men ihärdigt försöka sprida en lösning... Jag meddelade detta till en av tjejerna på den klubben vi ska besöka o hon fick mitt meddelande kl 12.12... Hihi... God has humor...

Så, livet knallar sin gilla gång här, o jag vänder mig om och om igen till lugnet. Lugnet som just nu befinner sig i bakgrunden av allt i form av tillit. Kram till er alla Sunsoul

Inga kommentarer: